رسول اكرم (صلى الله عليه و آله و سلم):
علامة الصابر فى ثلاث : اولها ان لا يكسل ، والثانية اءن لا يضجر، والثالثة اءن لا يشكو من ربه تعالى ؛ لانه اذا كسل فقد ضيع الحق ، واذا ضجر لم يود الشكر، واذا شكا من ربه عزوجل فقد عصاه ؛
صبور سه نشانه دارد: اول آن كه سستى نمى كند، دوم آنكه افسرده و دلتنگ نمى شود و سوم آن كه از پروردگار خود شكوه نمى كند؛ زيرا اگر سستى كند، حق را ضايع كرده ، و اگر افسرده و دلتنگ باشد شكر نمى گذارد و اگر از پروردگارش شكوه كند او را معصيت كرده است .
أ ليس اللّه بکاف عبده ...
ما را در سایت أ ليس اللّه بکاف عبده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 6:36