وَ بِالوالِدَینِ إِحسانًا

خرید بک لینک

خدایا بهم توفیق خدمت و محبت کردن به پدر و مادر عطا کن....

دلم میخواد روزی نرسه که بگم ای کاش....

ای کاش زمان به عقب برگرده بتونم جبران کنم...

ی سری از کارهایی رو که باید انجام میدادم و ندادم......

خدایا کمکم کن هر لحظه با چهره ای شاد و خندان به صورت پدر و

مادرم نگاه کنم..یکی از زیباترین عبادت ها به فرموده ......نگاه

کردن به چهره والدین..... کمکم کن هیچوقت خشکی دستاشو

لمس نکنم و حتی نبینم....پاهایی که دیگه توان و نا راه رفتن

ندارن...پوست دستهایی که کم کم دارن خشک میشن...

خدایا روزی نرسه که حسرت بخورم کاش برا ی بارم شده بود

دستای مادرمو هر شب مرتب روغن بنفشه میزدم...کاش برا

پادردش خیلی از راه ها رو امتحان میکردم... نمیدونین چقد شیرین

اون لحظاتی که صدای خنده هاشون به گوشم میرسه ..فقط با

تعریف کردن ی لطیفه خیلی خنده دار...یا وقتی ازشون میخوام از

خاطرات جوونی شون برام تعریف کنن...از روزای سختی هاشون

از روزای شادی هاشون چقد از حرفاش از تجربیاتشون تو زندگی

درس میگیرم..به خصوص لحظه ای که میگن کاش اون کا رو

میکردیم ....همه کاش گفتناشون نت به نت برام درس..

أ ليس اللّه بکاف عبده ...

ما را در سایت أ ليس اللّه بکاف عبده دنبال می‌کنید

برچسب: بِالوالِدَینِ,إِحسانًا, نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:38

صفحه بندی